01 Οκτ 2018

Η Ολυμπία Οδός συμμετέχει στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2018

 Από 1 έως 6 Οκτωβρίου γιορτάζουμε την Εξυπηρέτηση όλοι μαζί

Η Ολυμπία Οδός συμμετέχει για δεύτερη χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), αναδεικνύοντας το ζωτικό ρόλο της εξυπηρέτησης και επιβραβεύοντας τόσο τους ανθρώπους που δουλεύουν στις θέσεις της «πρώτης γραμμής», όπως τα περίπολα, τα Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας, το τηλεφωνικό κέντρο και τα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών, όσο και όλους εκείνους που υποστηρίζουν τη συντήρηση και λειτουργία της υποδομής από άλλες θέσεις.

Οι εργαζόμενοι της Ολυμπίας Οδού φροντίζουν για την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια των οδηγών 365 μέρες το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο, κάνοντας πράξη τη δέσμευσή μας για διαρκή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχει ο αυτοκινητόδρομος.

Ο θεσμός που έχει καθιερώσει το ΕΙΕΠ είναι μια εξαιρετική ευκαιρία επιβράβευσης των εργαζομένων, αλλά και των ίδιων των οδηγών και ιδιαίτερα των συνδρομητών του OΛΥΜΠΙΑ PASS για τη σταθερή εμπιστοσύνη τους.

Στο πλαίσιο αυτό, από 1 έως 6 Οκτωβρίου στην Ολυμπία Οδό γιορτάζουμε μαζί την Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών με δράσεις για όλους:

ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ

Με την εγγραφή για απόκτηση του O-pass μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2018 μπαίνετε σε κλήρωση και 40 νέοι συνδρομητές ΙΧ ή μοτοσυκλέτας θα κερδίσετε το κόστος των διοδίων για δύο ή τρία ταξίδια αντίστοιχα στην Πάτρα (με επιστροφή).

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

  • Προσφορά εξοπλισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών σε σχολεία της Κορινθίας και της Αχαΐας.
  • Επισκέψεις σχολείων στα Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας του αυτοκινητόδρομου.

Επίσης, φέτος η Ολυμπία Οδός εγκαινιάζει το πρόγραμμα «ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΜΑΖΙ, ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ» με δράσεις για τους εργαζόμενους σε μια έμπρακτη ένδειξη της ανταπόδοσης της προσπάθειας που καταβάλλουν καθημερινά. Στόχος του προγράμματος είναι οι εργαζόμενοι να διασκεδάσουν, να μοιραστούν εμπειρίες και να ενισχύσουν τους δεσμούς μεταξύ τους.   

 

Τι είναι η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Πρόκειται για έναν εορτασμό που έχει καθιερωθεί στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής εδώ και 20 χρόνια, ενώ πλέον έχει διαδοθεί και υλοποιείται σε πάνω από 60 χώρες. Κατά την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου, πλήθος δράσεων λαμβάνουν χώρα ταυτόχρονα, σε κάθε συμμετέχοντα οργανισμό/εταιρεία ξεχωριστά, προκειμένου να αναδειχθεί η κουλτούρα της εξυπηρέτησης πελατών ως κινητήριος δύναμη για την επιτυχία των οργανισμών.

 

μοιραστείτε το: